Hrvatsko društvo za debljinu logo

Lov na Tihog ubojicu: Počele edukativne kampanje za zdravlje srca

Riječ je o arterijskoj hipertenziji i programu 70/26, te o hiperkolesterolemiji, tj. dislipidemijama i programu Znaš li svoj broj?
Lov na Tihog ubojicu - Počele edukativne kampanje za zdravlje srca (1)

Kao Hrvatsko društvo za debljinu HLZ-a želimo skrenuti pažnju na dvije hvalevrijedne kampanje, u sklopu akcije Lov na tihog ubojicu, koje imaju za cilj povećanje zdravstvene prosvijećenosti tj. pismenosti o dva važna čimbenika kardiovaskularnog rizika.

Riječ je o arterijskoj hipertenziji i programu 70/26, te o hiperkolesterolemiji, tj. dislipidemijama i programu „Znaš li svoj broj?”.

Oba programa su dio akcije Lov na Tihog ubojicu, trajne javno-zdravstvene akcije koju vodi Hrvatska liga za hipertenziju uz pokroviteljstvo Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti.

Kao društvo imamo zadatak da povećanjem zdravstvene prosvijećenosti smanjimo kliničku inerciju, povećamo adherenciju i time poboljšavajući kontrolu arterijske hipertenzije, dislipidemija i tjelesne mase, smanjimo kardiovaskularni pobol i smrtnost.

Više informacija o ovoj hvalevrijednoj kampanji koja je službeno započela, a koju podržavamo kao Hrvatsko društvo za debljinu HLZ-a, možete pronaći u dokumentu na ovoj poveznici.

Još vijesti: